En solskinnsdag. Postgirobygget.
En solskinnsdag I ferien min
I sommer skal jeg surfe stå på vannski og bade
Ja denne ferien tror jeg blir fin
Med alle sine venner ombord
Det kryr av jenter der I gjennomsiktige bluser
Som Andersen ble kjent med I fjor
Jeg titter på jenter jeg har solbriller på
Så ingen riktig ser hvor jeg ser
Den peneste av jentene tar av seg sin BH
Og snur seg I mot meg og sier
Har du det bra
Jo takk skal du ha
Jeg har det bedre
Jeg smiler hver dag
Fordi jeg er glad
Det er så fint å leve
Og blir du med og lyser etter krabber
For krabber er det beste jeg vet.
—————————————-
selv om krabber ikke er det beste jeg vet. I går hadde jeg forresten min første surfetur for året i solgangsbrisen. Hjem fra badetur kom en gummibåt med 5 syngnde jenter og tok ei runde rundt meg før de vinket og kjørte videre. Ingen av dem tok av seg sin BH, men det er sommer allikevel.

















